The Elder Scrolls online. DLAA vs DLSS vs TAA. Comparación

The Elder Scrolls Online ahora es compatible con Dynamic Learning Anti-Aliasing, y parece que ofrece una calidad de imagen superior en comparación con DLSS y TAA.

Un nuevo video de comparación compartido por TechPowerUp en YouTube compara el juego que se ejecuta a una resolución de 1080p, 1440p y 4K, configuraciones máximas con DLAA, DLSS y TAA. Especialmente a resoluciones más bajas, DLAA ofrece la mejor calidad de imagen, especialmente para objetos pequeños, pero a un coste de alrededor del 8% en el rendimiento de la GPU.

Many gamers have talked about the possibility of an Ultra Quality mode for DLSS to provide better image quality with a minimal performance uplift or the ability to run DLSS completely at the native resolution. With NVIDIA DLAA, the option to run a high-quality anti-aliasing solution without an upscaling component is finally here, and it indeed provides better image quality than both TAA and DLSS, but at a slight cost of around 8% GPU performance. We hope that from now on out, DLAA will be present in every upcoming DLSS implementation of a game because it’s always great to have a wide range of options between maximum image quality and maximum performance.

El desarrollador ZeniMax Online Studios anunció la semana pasada la compatibilidad con DLAA para The Elder Scrolls Online , y el ingeniero gráfico principal Alex Tardiff proporcionó algunos detalles adicionales sobre la nueva tecnología, destacando cómo su implementación tenía sentido para el juego, ya que muchas personas lo están ejecutando en alto FPS ya.

We are adding a new option for NVIDIA DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing), using their DL technology, but without the upscaling component, at full resolution for some fantastic AA quality. On RTX cards people run ESO at high fps already, so a pure AA option works well! Huge thanks to the team at NVIDIA for humoring and then supporting us releasing this when we brought up and tested this hijacking of their DLSS tech into its own thing. It’s not something every game would need, but for ESO it just made sense.

The Elder Scrolls Online ya está disponible para PC y consolas en todo el mundo.

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